Media Təhlil Mərkəzi dövlət və özəl qurumların Çağrı Mərkəzlərinin fəaliyyət indeksi ni müəyyənləşdirmək üçün sorğu keçirib.
Bir ay müddətində telefon vasitəsilə həyata keçirilən sorğuda Çağrı Mərkəzlərinin xidmət operativliyi, vətəndaşlarla danışıq səviyyəsi, suallara verilən cavablar və problemlərin həllinə obyektiv, düzgün yanaşma meyarları əsas götürülüb.
Yuxarıdakı meyarlar nəzərə alınmaqla, Bakı Nəqliyyat Agentliyinin qaynar xəttinin fəaliyyəti on ballıq şkala üzrə yüksək qiymətləndirilib. Sorğunun nəticələrində qeyd olunur ki, vətəndaşların müraciətləri qeydə alınır və nəzarətdə saxlanılır.
Avtoyol.az saytı "Yol Əhvalatı" adlı rubrikasını təqdim edir. Rubrikada izləyicilərimizin yolda şahidi olduğu və ya ...
ƏTRAFLI
Rəylər