Avtomobilin mühərrikini necə yumalı?
Ondan başlayaq ki, kapotun altında su şırnağının və rütubətin aqressiv təsirindən qorxan bir çox "həssas" yerlər var. Bunlar elektrik avadanlıqlarının, naqillərin, kontaktların və çıxıntıların, zavod yarlıklarının, kapotun izolyasiyasının olduğu yerlər və bir çox başqa yerlərdir. Buna görə də kuzovdan fərqli olaraq mühərriki yüksək təzyiq aparatı ilə yumaq tövsiyə olunmur.
Yumanın düzgün texnologiyası belə ola bilər:
Sonda daha bir neçə məsləhət:
Yaxşı olar ki, mühərriki yuma məntəqəsində yuyasınız. İndi yuma məntəqələrinin çoxu bu cür xidmətləri göstərirlər. Amma öncə əmin olun ki, yuyucular bu işi necə görməyi bilirlər, əks halda problemlərdən qaça bilməyəcəksiniz. Yaxınlıqda olmağınız və prosesi izləməyiniz faydalı ola bilər.
Mühərriki müstəqil surətdə yumaq üçün isə istənilən avtodükandan alınmış xüsusi kimyəvi vasitələrdən istifadə etmək olar.
Həmçinin əl girməyən yerləri təmizləmək üçün müxtəlif ölçülü fırçalar və güclü çirkləri aradan qaldırmaq üçün qaşovlar köməyinizə çata bilər.
Mühərriki yuyucu tozla və ya qabyuyan maye ilə yumaq faydasız işdir. Solyar yağı, benzin və ya kerosinlə yumaq isə təhlükəlidir. Kompressor yoxdursa, mühərriki tozsoranla və ya nasosla qurutmaq olar.
Bayırda temperatur mənfi olduğu halda yaxşı olar ki, mühərriki yumayasınız. Bu zaman rütubət buxarlanmaq əvəzinə donur və mühərrikin normal işinə mane yarada bilər.
Avtoyol.az saytı "Yol Əhvalatı" adlı rubrikasını təqdim edir. Rubrikada izləyicilərimizin yolda şahidi olduğu və ya ...
ƏTRAFLI
Rəylər